Påsk i stugan

Dom här dagarna när påsk har varit, har jag befunnit mig i min stuga. Där har också min familj och släktingar varit.
När jag är där så klär mig på ett sätt som jag aldrig skulle klä mig här hemma. Det spelar som ingen roll hur man ser ut där.
Så kan man lära sig köra traktor, bada händerna i bensin och det gör man för att tvätta vissa speciella grejer, det blir som bäst då. Sen så kan man köra moped och då utan hjälm, för att det är lite extra coolt. Sen kan man spela tv-spel med en väldigt bra kusin, crossspelet är bäst. Gosa med hundar som hårar alldeles för mycket just nu. Skjuta med luftgevär på burkar. Det finns ganska mycket man kan göra. Det gillar jag väldigt mycket.

en sötskruv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0