Hihi:)

Igår var jag med Nike, Vanja och Hanna. Hade det hur mysigt som helst:). Tack för det!

Blir inte så mycket skriva nu, men det lider väl inte ni av!;)

Fettisdag!

Alldeles nyss så bakade jag semlor! Sen ska jag fylla dom, hihi. Det är ganska kul att baka, fast lite drygt också. Men gott efteråt iaf!
Tack och hej!

Life sucks, eller?

Just nu är jag ganska trött. kan det bero på att jag klev upp halv sju imorse och la mig väldigt sent igår. Ja, så är nog fallet. Det ska ändras, jag ska lägga mig i tid. Men nu är det så at jag har sovit en timme nu på dagen också. Då blir jag ''pigg'' och somnar inte tidigt inatt. Plus att träningen slutar 21.45 så då är jag uppe i varv och det är svårt att somna för det också.

Men det ska nog ordna sig, eller vad säger ni?

Ska iväg och träna om sisådär två timmar. Det ska bli kul att träna, jag tycker om att träna. Vad tycker ni om? Eller är det onödigt att ställa någon fråga, för det är ju ändå ingen som svarar.

Nu ska jag hänga på facebook och spela spel. Det är coolt, så säg inget annat.

Hej då.

Stark?

Gjorde nyss 20 armhävningar på raken! Hur coolt är inte det, förut orkade jag knappt tio.. Nu var det typ inte jobbigt med 20, förutom att jag typ inte kunde lyfta armarna efteråt.
Men tänk när jag ser ut såhär.. ..då kommer det att vara lätt.

Snart träning kommer blir skööönt!
Idag åt jag kladdkaka med Ludvig och Anton, det var gott!

Sjukt..

Att det finns så sjuka människor. Bea länkade nyss dom här, Kelsey Briggs och Briana. Såna här människor borde inte få fortsätta leva..

Hemkommen från Luleå.

Har nu kommit hem från Luleå och det gick inte så bra resultatmässigt. Förlorade första matchen med 5-0. Efter första halvlek stod det 0-0 och det var en väldigt jämn match. Till andra halvlek var vi välidgt taggade, men inte tillräckligt. dom fick straff efter 2 minuter och den satt dom. Sen rullade målen in. Så tillslut stod det 5-0. Men jag tycer inte att resultat visar på vilka som var bäst. Dom kanske skulle ha vunnit eftersom vi var så dåliga i andra halvlek, men inte med 5-0.
I andra matchen var vi med hela första halvlek. det gick bra. I andra halvlek var vi också med, vi ägde bollen dom första 5-10 minuterna. Men fick aldrig in bollen i mål, sen efter ett tag så gjorde dom ett mål, och sen ett till. Så dom vann med 2-0, vilket inte riktigt eller var rättvist tycker jag. Men vi hade helt enkelt inte turen med oss på våran sida, och turen måste man ändå ha.
Så nu är det över med j/h-93 och det känns lite tråkigt.. Men vi kom ändå ganska långt. Det var 20år sedan någon j/h-lag gick vidare från första omgången. Så vi har ändå skrivit historia, vilket känns jättekul!

Nu ska jag och pappa snart ut och åka skoter! Så himla kul. Vi sålde våran gamla och har nu köpt en ny. Har bara åkt skoter en gång den här vintern, och det var typ i 5 minuter för att det var så himla kallt så man kunde inte vara ute.
Men nu blir det längre!

Hej då!

Luleå imorgon!

Tränat ikväll och det gick bra! Det var väldigt kul.

Imorgon bär det av till Luleå med J/H-laget! Så himla kul ska det bli och jag hoppas att det går bra för oss.
Frösö dam ska till sundsvall också, alltså där jag spelar. Så dom ska spela McDonalds cup, så jag hoppas såklart att det går bra för dom också!

Men nu ska jag duscha sen gå och lägga mig!

Godnatt!

Emelinda<3

Jag har världens finaste systerdotter!


Hrööööööööööönn!

Nu mår jag så himla bra, måndagen är över, likamed att redovisningen är över. Det blir en sån himla lättnad i kroppen, ni anar inte. Ja så guud vad bra jag mår nu.
Men jag saknar Hrönn otroligt mycket, jaa väldigt mycket. Det är liksom svårt att förklara hur mycket. Vet inte ens när jag kommer träffa henne. Kanske om en månda, eller om två månader, eller tre månader. Lång tid kan det ta, och det gillas inte..
Men när jag väl får träffa dig, då kommer det att bli bra! Tur att msn och telefon finns!

Men nu ska jag fixa lite mat med bror min!

Hej då!

RSS 2.0