Dan före dopparen dan, Beas dag!

Grattis Bea, äntligen 20år och nu vuxen på riktigt!

Ska nu åka iväg till Hoting och handla lite. Då ska jag få köra! Såjag får något roligt att göra. Sen idag kommer resten av min familj, så då blir det lite roligare. Men nu ska vi som sagt åka iväg!

Hade bra!

Grattis igen Bea!

Hej då!


Lov.

Äntligen looov!

Åkte till stugan igår. Körde hela vägen hit, 15 mil. Så det var väldigt kul att åka hit. Fast nu är det inge kul. Jag har inget att göra och jag orkar inte göra nåt. Längtar tills mina syskon kommer så det finns något att göra. Har ju min kusin 300meter bort men jag har inte ork att gå dit. Har typ sovit hela dagen idag.

Skulle göra min massageläxa som vi fått men då funkade ju inte Microsoft Word på pappas data så det sög.

Men nu ska jag ta mig något onyttigt att äta och kolla på tv!

Hej då!

Cup kommunal.

Har nu över helgen varit i Sundsvall och spelat fotboll. Cup kommunal, och tror ni inte att vi vann, jo för det gjorde vi! Båda matcherna, så nu är vi vidare till nästa steg. Vilket har inte hänt på 20år i J/H. Så det var coolt och kul. Vann mot Hälsingland i första macthen med 2-0 och sen mot Medelpad i andra matchen med 1-0.

Imorgon är det sista skoldagen innan jullov. Så himla skönt med lov, det har jag verkligen sett frameomt och imorgon blir det en väldigt skön dag då vi bara har kunder. Två kunder har jag, Bea och Stina, Bea ska få manikyr och Stina ska få ansiktsbehandling. Hoppas dom gillar det.

Men nu ska jag göra något vettigt. Kanske slå in några julklappar;).

Hade bra!

Hej då!

Tisdag.

Idag på skolan så har vi haft massge, fick massage på hela baksidan av min kropp. Haha, anar ni hur skönt det är att få massage nästan en gång i veckan, grymt skönt! Sen att få ansiktsbehandling är inte heller så dåligt.

Men sen är det inge mer kul på skolan.

Hej då.

Måndag.

Dagarna på skolan är som vanligt, inte värt att skriva om.

På lördag åker jag till sundsvall på Cup Kommunal, på måndag och jag till stugan!. Sen på torsdag är det julafton, det är sjukt vad tiden går fort.
Jag har inte köpt en enda julklapp än och jag har ingen aning om vad jag ska köpa.. Men något kommer jag nog på.

Men nu ska jag hoppa i duschen och sen sova!
Godnatt!

Söndag.

Söndag idag. Första så sa jag hej då till Hrönn.. Sen så åkte jag iväg till Bea, sen gick vi vidare till Julia. Senare så åkte vi iväg och lussade, jag, Bea, Stina, Julia och Adele. Lika bra som vanligt var vi;).

Senare ikväll så har jag träning, 21.30 börjar den och jag gillar inte alls dom här sena träningarna. Men men jag går på dom ändå. Det är kul när man väl bärjar träna, men inte kul när jag ska upp kvart över sex imorgon.
Fast jag ser frameomt imorgon när vi ska ha ansiktsbehandling på skolan. Det är väldigt roligt, och skönt när man själv får!

Nu är det sista veckan i skolan innan jullovet, förutom dom två dagarna nästa vecka men dom räknas inte. Men guuud så skönt det ska bli. Jag ser verkligen frameomt det, Ska bli så skönt att komma till stugan och vara med släkten och familjen. Ska bli så mysigt, så hoppas jag att det hinner bli mycket snö så jag kan sköra lite skoter!

Hej då!

Lördag.

Idag har jag spelat match med J/H-laget mot Öfk 95, vi förlorde med 7-1 tror jag att det var. Vi hade ganska bra försvar, haha det kan man inte tro med tanke på siffrorna. Men dom var väldigt bra. Hur tekniska som helst och gjorde typ inte ett enda fel. Så då var det ganska svårt för oss att ta bollen. Men men, jag tycker det var kul ändå, för vi fick verkligen jobba.

Ikväll träffar jag Hröönn för hon är i Östersund. Bäst! Så ska nog Ludvig vara med oss, trevligt! Så vi får se vad som hittas på.

Ha en trevlig kväll!

Hej då.

Fredag.

Idag är det fredag. Imorse så kollade jag på luciatåg, pc:s misuklinje och gud va grym dom va! Så bra helt enkelt, ville att dom skulle sjunga mera än vad dom gjorde.
Hade matteprov idag också, det kändes som att det gick ganska bra faktiskt. Men jag har inga höga förväntningar, för då går det oftast dåligt typ. Men som sagt det kändes väldigt bra. Men alltid ska det vara något slarvfel jag gör..

Efter skolan så åkte jag direkt till Frida och Emelinda. Kom dit vid tre, bärjade jag och Frida att spela dataspel, Geosmart, för er som spelat det. Hur kul som helst. Fast shit vad dålig jag är på geografi och alla frågor och allting. Så jag borde spela det där ofta så jag lär mig lite grejer. Vi spelade det i typ tre timmar.. Haha tiden går så snabbt när man spela dataspel. Men självklart höll jag i Emelinda under tiden, så himla söt. Imorgon blir hon två månader om jag inte har helt fel. Det går så himla fort och hon har blivit så stor. Men lika fin som alltid.

Ikväll var jag med Mickis, vi kollade Idol och spela fifa!;) Haha Erik vann, riktigt grym är han och värd vinsten. Riktigt grym!

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg för matchen imorgon. J/H-93 mot ÖFK 95. Spännande. Ni får veta resultatet imorgon

Godnatt!

Torsdag.

Ja idag har det inte hänt något speciellt. Så det finns inget att skriva om. Hade ju idrottsprov idag, och det gick ganska bra, godkänd blev jag ju iaf!;) Haft träning ikväll också och det gick bra!

Imorgon ska jag kolla på lucia. Ska bli väldigt kul. Var så längesen jag såg ett luciatåg irl.. Höhö. Sen har jag matteprov, får se hur det går. Efter skolan så ska jag till Frida och Emelinda, jag längtar!:)

På lördag får jag äntligen träffa Hrönn igen!:D:D hihihihihihihi.

Godnatt!

Onsdag.

Det var en helt okej dag på skolan idag. Börjar bli lite less nu så jag vill ha lov. Men nu är det inte mycket kvar innan julen. Så dom sista dagarna ska jag nog palla. Har idrottsprov imorgon som jag just nu borde träna på eftersom jag inte gjort det. Men det gör jag inte.. Men jag ska. På fredag har jag matte-prov, men det borde jag fixa, det känns inte som att det är så jättesvårt.
Det är bara det, att klockan ett undrade min syster om jag ville vara barnvakt, och självklart vill jag det. Men jag slutar inte förrän 13.40. Så jag har ett litet problem där. Så jag funderar på att göra matteprovet imorgon, frågan är om jag klarar det med tanke på att jag missade halv lektionen idag. Men jag får se imorgon hur jag gör. Men jag ska vara barnvakt, det har jag bestämt!

Var på en föreläsning ikväll. Hur bra som helst. Nu ska jag börja tänka ännu mer positivt på livet, än vad jag gjorde förut. För jag tycker att jag ofta tänker ganska positivt. Men man kan alltid förbättra sig! Han sa mycket klokt den där mannen. Så får ni chansen att lyssna på honom så gör det.

Men nu ska jag bara spela ett spel på facebook och sen plugga och sen sova. Får se hur planen funkar, den brukar oftast inte lyckas. Men jag ska göra mitt bästa.

Hej då!

Tisdag.

Jag förstår att ni bara längtar efter att få veta hur det gick på massageprovet. Då kan jag säga er att det gick inte så bra.. Eller det väl inte dåligt, hade jag läst på lite bättre så hade jag såklart klarat det bättre. Godkänd blir jag, men jag vill mer. Jag vill ha mer än godkänt, jag vill ha mer än godkänt på kursen. Så jag hoppas på det bästa!

Säkte nyss på Björn Rosenström på spotify och han fanns! Han har inte funnits förut, det kanske var längesen han kom till spotify, men senast jag kollade så fanns han inte, men nu gör han det och jag är glad!:) Hihi. Så nu ska jag lyssna lite på honom innan jag går och lägger mig. Har ju riö på eftermiddagen imorgon så då tänker jag inte gymma imorgonbitti så då börjar jag inte förrän 10.00 så lite sovmorgon får jag. Väldigt skönt!

Kollade på Desperate housewives ikväll, och shit vad bra det är. Men nu börjar det inte förrän till våren igen så det kommer ta lite tid innan jag kan se fortsättning. Men det är så himla spännande, det blir bara bättre och bättre tycker jag. Jaa det är verkligen sjukt spännande.

Men nu har jag inge mer trevligt att dela med mig av. Förstår att ni njutit av dom här minuterna ni läst!

Godnatt!

Måndag!

Idag började jag ett, men eftersom jag har riö så måste jag bkliva upp halv sju. Men så är det! Jag har valt det själv och jag gillar fotboll!
Iaf, när jag kom till skolan då gick vi typ i 1h och 45 min. Det kändes ju också helt nödvändigt, nej inte riktigt. Men vad gör man inte för skolan..;).

Imorgon då har jag massageprov igen, fast denna gång teoretoskt och det gillar ju jag så hiimla mycket, eller? Nej.
Men jag  är ganska bra på att tänka positivt, och går det inte vägen är det ju bara att göra om det.
Men det är mitt eget fel ifall jag inte klarar det eftersom jag inte pluggat.
Jag är helt värdelös på att plugga, jag tycker det är jättesvårt att sätta mig ner och läsa något som jag sedan ska komma ihåg, än fast jag vill lära mig och det är ganska intressant. Men som sagt jag har svårt för det, så jag måste bli bättre. Men det är svårt det också, men jag får jobba på det.
Så ni kan ju få höra hur det gick för mig igår, jag får ju inte veta resultat direkt, men så ni vet hur jag tyckte att det gick. Ni kanske inte bryr er, eller det gör ni inte. Men jag vill ändå berätta, för jag gillar att berätta.

Plus att jag har idrottsprov på onsdag också som jag inte heller riktigt tränat på.. Men jag ska nog hinna göra det imorgon någon, kanske. Förr eller senare gör jag det iaf. Så jag hoppas att det går bra där också.

Men nu ska jag gå och duscha eftersom jag nyss tränat fotboll! Sen ska jag gå och lägga mig så jag inte är allt för trött imorgon.

Hade bra!

Godnatt!

Lördag.

Idag så har jag spelat match med J/H-laget mot Ödff, och vi vann faktiskt. Det blev 6-4 och det var en rolig match att spela.
Sen ikväll har jag varit med Julia, Bea och Stina. Vi satt och lyssnade igenom några band som vi spelade in när vi var små. Haha så himla roligt. Vi sjöng och vi berättade sagor, det är så kul att lyssna på saker som man gjorde när man var liten. Vi har gjort så himla roliga och konstiga grejer när vi var små. Det är de säkert många som gjort, men saker vi gjort kommer jag aldrig att glömma. Så var vi alltid på Netto livs och hängde, där var där vi hängde. Haha. Jag har haft en jätterolig barndom och det har jag upplevt med er. Vi var med varandra nästan varje dag och det var roligt.
Där jag bodde då, där bodde det ganska många barn, och barn som vi kände bodde alldeles i närheten så det hände ganska ofta att vi lekte många lekar tillsammans. Än fast jag inte alltid fick vara med för att jag var för liten så var det roligt. Ja så var det..


Imorgon ska jag upp tidigt och jobba på skidskyttet, sälja lite hamburgare. Så nu måste jag till sängen och sova.

Godnatt.

Erik!

Alltså vilken stjärna! Jag blir alldeles till mig när jag lyssnar på honom, när han sjunger såhär. Helt sjukt!
Erik Grönwall.
Såå grym.

Men nu ska jag sova!
Träningsmatch imorgon med J/H-laget mot Ödff, får se hur det går..;)

Godnatt!

Städa...

Nu ska jag börja städa mitt rum till härlig musik! Kanske jag kommer kunna sova här inatt utan att dö av dammet.
Bara man kommer igång så går det bra. Men kul, det är de inte!

Tisdag.

Tisdag idag.
Idag hade ett praktiskt massageprov som gick jättebra tror jag. Eller det kändes som det iaf. Så vi får se senare vad resultatet blir!
Ikväll ska jag åka och hälsa på Frida och Emelinda:). Myyysigt säger jag bara.

Imorgon är det onsdag, då har jag idrott vilket jag inte gillar.. Har ju idrott med en anna klass som jag har sagt förut. Det är absolut inget fel på klassen, men eftersom jag inte är den pratgladaste personen när det gäller nya människor så är jag typ ensam, och det är faktiskt inge kul. Så jag funderar starkt på att skippa idrotten imorgon. Vi har bad, och jag vill inte. Jag trodde att jag skulle klara att ha idrott med en annan klass, men jag klarar det faktiskt inte. Jag har alltid tyckt idrott har varit det roligaste man kan göra på skolan. Men det är inte så längre. Jag har hellre engelska, och då är det illa ska jag säga.
Men jag får se hur jag gör imorgon. Det är ju inte många lektioner kvar tills jul så jag kanske klarar det.

Men nu ska jag gå och äta mat.

Hej då!

RSS 2.0