Söndag.

Idag är det söndag, söndag likamed julskyltning, julskyltning likamed kanderade äpplen eller vad dom nu heter.

Idag är det söndag, söndag likamed j/h-träning, j/hträning likamed inget kanderat äpple eller vad dom nu heter.

Jaa ni kanske fattar. För andra året irad hinner jag inte med julskyltningen. Så jag har inte ätit ett sådant äpple på två år, och det känns inte okej faktiskt. Jag kom hem från träning ungefär klockan tre. Duschade och vi hade främmande så jag och pappa åkte in ungefär tjugo i fem. Men tror ni vi fick något äpple. Dom slutade sälja klockan fyra, alltså fyra föstår ni hur tidigt det är. För ut gick man typ ut vid fyra också höll det på till typ halv åtta. Jag gillar inte dom nya tiderna. Så en tumme ner till julskyltningen.

Som jag sa så har jag tränat idag. Började halv elva, sen uppehåll och sen igen halv två. Men det var ganska roligt. Snart är det Cup kommunal, så jag får se om jag kommer med dit eller inte. Jag hoppas såklart att jag kommer med, men man vet aldrig.

Nu ikväll så ska jag få övningsköra, så första ska vi köra Anton till flygplatsen och sen ska vi åka på Ica Maxi så det blir en ganska lång tur. Sen ikväll är det fotboll som jag nog ska kolla på. Spännande! Sen hoppas jag att Fredrik kommer hem så han och jag kan spela kort! Haha, nu hoppas jag bara att kvällen blir som planerad, oftast blir den inte så. Men hoppas!

Så hade bra!

Hej då!

Galaaan!

Så himla kul på fotbollsgala, jätteroligt!

Men nu måste jag sova eftersom jag ska upp och träna halv elva imorgon...

Godnatt!

Fotbollsgala ikväll!

Ikväll är det fotbollsgalan och det ska bli jätteroligt!

Tack och hej.

Torsdag idag.

Nu var det ett tag sen, men jag ska säga er att jag har faktiskt inte haft tid. Kommit hem sent på kvällen och då måste man sova! Måste egentligen sova nu också, men en liten stund till kan jag nog vara vaken. Men alla mina fiskar och växter lät ju ha dött på facebook så det var ju inte bra.. Orkar inte gå in och kolla till det nu heller, dom får dö lite mer istället.

I onsdags hade jag ju idrott och jag har ju inte med min klass utan med en annan klass, och det är lite sisådär. Det är absolut inget fel på klassen, men jag känner ju ingen och jag är lite blyg av mig så jag får svårt att prata med någon. Men det är ju mitt eget fel. Men nu sist vi hade så var det ändå bra. För en kille som gick in min förra klass på östberg har bytt till den här klassen så nu kände jag någon helt plötsligt. Det var skönt ska jag säga er, och det kanske kommer att kännas bättre ju fler gånger jag har med dom. Man måste ju också har lite utmaningar i livet, för det här är en utmaning för mig.

Det var nog det jag ville säga tror jag, och på lördag är det fotbollsgalan! Första gången jag ska gå på den, ska bli väldigt kul faktiskt. Spännande också när man aldrig varit på det förut.

Aja men nu ska jag ta och sova.

Sov gott!

Måndag.

Idag är det måndag och idag på skolan var det ganska kul dag. Vi fick göra nackmassage, något vi itne gjort förut och nästa vecka så ska va börja på ansiktsbehandlingar och hur kul är inte det då?

Har haft träning ikväll också, och det känns som att det gick ganska bra idag. Det var en grymt rolig träning iaf. Så jag har varit på bra humör hela dagen tror jag. Såna dagar gillar jag! Hopppas det fortsätter veckan ut. Det skulle vara trevligt.

Imorgon så har vi massage på schemat. Ett prov dessutom, på massagen alltså. Ryggmassage och sätesmuskeln. Så då ska man visa vad man kan. Men det ska nog gå bra, känns som att jag kan det iaf. Så det ska bli roligt. Så får man ju massage också;).

Men nu ska jag bara spela mina farmville spel, som måste spelas, jobbigt nog. Annars dör fiskar och skit.

Men hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Godnatt!

Söndaaag.

Idag är det söndag och imorgon är det måndag. Idag ska jag jobba lite grann på netto och sen på kvällen ska jag träna.
Imorgon är det skola och nu har va vanliga lektioner igen. Det ska bli roligt, men ändå drygt.
Just nu håller min mamma på att göra deg för lussekatter och saffransbullar så sen ska jag hjälpa till att baka ut! Mysigt.:).

Min näsa kliar hela tiden, det är som att jag är allergisk mot något, fast jag typ inte är det. Så det är lite konstigt, men jag överlever så det finns inget att klaga över egentligen.

Hej då!

Svinis.

Nu har Bea varit jättesnäll och fixat min blogg! Eftersom jag är så dålig så jag fattar inte hur man gör. Så den är mycket bättre än ingenting!:) Så tack Bea:). Men det kommer komma en annan inom en snar framtid. Fast det kommer nog ta ett litet tag. Men ändå.

Idag har så ska vi spela träningsmatch med J/H-laget, vi ska möta Ope damer. Ska bli spännande och se hur det går.

Har ju tagit svinis-sprutan nu också. Känns som att det var lika bra. Gör det mest för Emelindas skull, min systerdotter, hon är ju så liten och kan ju bli smittad. Men jag har ju ingen aning om vad som händer om några år, det är det ju ingen som vet. Jag har iaf inte blivit sjuk av den, tog den i torsdags så jag hade väldigt ont i armen på torsdagkväll. Plus att jag kände mig lite konstig på fredagen på förmiddan, lite trött och slö och så. Men det gick över. Så nu har jag bara lite ont i armen, men inget mer med det. Det gjorde inte ont att ta den heller tycker jag, det kändes typ som ett myggbett om ens det.
Men det är ju helt upp till var och en om man ska ta sprutan eller inte. För innan jag tog den så var jag helt emot den. Men just nu vet jag inte vad jag tycker. Jag tog den ju iaf.

Men nu ska jag gå.

Hare hej då!





:)

Lycka till min vän!<3

Öppethus.

Idag var det ju öppet hus, och det var ganska roligt faktiskt men man blev det. Höll ju på från 13.00 till 20.00 så man blir ju lite trött. Så skulle jag hem och sen iväg på träning klockan 20.45. Så nu känner jag mig ganska slut. Men det är skönt också, då sover jag gott inatt!

Sen upp igen för en ny skoldag imorgon, men då är en vanlig skoldag. Så jag borde gå och lägga mig nu. Men först ska jag duscha och äta.
Plus att jag måste spela spel på facebook. Det måste jag göra annars dör typ mina fiskat och så. Det får dom ju inte göra så jag måste spela, och det är väldigt drygt. Men jag vill ju inte sluta spela så jag får ju faktiskt skylla mig själv.

Så nu ska jag bara spela sen äta.

Godnatt!

Bara ta det lugnt.

Sitter här nu och lyssnar på musik. Väldigt skönt att inte behöva stressa till skolan. Bara ta det lugnt sådär.
Ska snart börja göra mig iordning så det inte blir stressigt i slutet. Det brukar ofta bli så.

Imorgon är det fredag och veckorna går så himla fort. Men det är ju bra såklart, men ändå.
Det är ju typ jul snart. Så nu måste man snart bärja att tänka på julklapparna och det gillar jag inte. Jag gillar att köpa. Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, det är de som är de svåra.

Men nu ska jag kila iväg.

Hej då!

Skola.

Idag var jag itne lika trött, men jag var trött.

Imorgon så är det öppethus och jag börjar inte förrän 13.00, vet ni hur skönt det är eller?
Fast sen å andra sidan så slutar jag inte förrän 20.00. Men det kanske det är värt den här gången. För jag vill sova, och sova länge, och det kommer jag få göra imorgon. Skönt ska det bli!

Hej då!

Godnatt!

Idag på skolan så var jag så himla trött och less och då rä det inte kul att vara med mig..
Blev piggare sen när jag tränat, och ännu gladare när jag fick träffa lilla Emelinda och Frida:). Då blir man glad ska jag säga er.

Men nu måste jag sova eftersom jag har skola imorgon också. Blir lika trött annars.

Så godnatt!

Träning.

Har tränat ikväll och det var så himla skönt. Har ju inte tränat på väldigt länge så det gillade jag. Har två träningar imorgon också!

Men nu ska jag sova!

Godnatt.

Trevlig kväll!

Igårkväll så var jag med tjejerna från den gamla klassen och vi hade roligt! Det är så roligt att träffas igen när man inte träffats på länge, och det är ju alltid lika trevligt. Åt mat, spelade spel och tittade på Idol. Mer än så behöver det inte vara. Ja, mycket trevligt var det iaf.

Nu sitter jag och tittar på So you think you can dance! Det är sjukt vad dom är grym på att dansa, jag sitter och ryser till varje dans. Dom visar dom bästa danserna från säsongerna. Det är sjukt! Jag har alltid velat kunna dansa, men det kommer ju aldrig att hända, haha. Men jag älskar att kolla på dans, det är så fascinerande.

Ska snart iväg till Bea när hon jobbar, sen ska jag vara hundvakt ett tag och ikväll ska jag på This is it med Michael Jackson! Det ser jag verkligen frameomt, har hört att det ska vara en grym film.

Men nu ska jag gå!

Hej då!

Godnatt!

Idag var jag på skolan och det var coolt!

Och nu ska jag sova.

Godnatt!

Inte riktigt som planerat.

Jag blev lat, jag gjorde inte allt som jag hade tänkt att göra. Jag städade inte, och jag har inte gått på en prmenad än. Men det kanske jag gör senare ikväll, eller jag ska göra det senare ikväll.
Men saker jag har gjort är att jag har läst ut boken, har alltså läst över 100 sidor idag, och jag har duschat, så nu är jag fräsch! Jag har lagat mat, jättegod korvstroganoff. Så dagen är ändå godkänd!

Får se om jag går på skolan imorgon eller inte. Jag vill, men jag vet inte om det är värt det. Känner mig ju inte riktigt frisk än, är jag kanske bara lat? Det vet jag faktiskt inte. Men jag tror att jag går, vi får se!

Men nu ska jag inte sitta här vid datorn längre, ändå ingen som skriver med mig på msn så då finns det ingen mening;D.

Hade bra!

Pussss och kram!

Planer.

Jag har planer för imorgon! Eftersom jag känner att jag är på bättringsvägen så ska jag göra saker imorgon. Så här kommer det!

Jag ska städa mitt rum, ta en promenad, läsa ut min engelska bok, duscha (tro mig när jag säger att jag är äcklig), sen har jag inge mer att göra tror jag. Kan väl bli en ganska bra dag. Sen om jag gör allt det har jag ingen aning om. Jag meddelar imorgon någon gång under dagen. Jag kanske inte orkar göra allt, för jag vet ju inte riktigt hur jag mår imorgon, men som jag sa borde jag vara på bättringsvägen.

Men nu så ska jag gå och lägga mig, så jag har lite mer krafter till imorgon.

Godnatt!

Hatar att vara sjuk..

Nu börjar jag att bli väldigt ''göraslös''. Jag har inte varit ute sen i onsdags utan bara legat på soffan och kollat på film. Visst det är skönt typ en dag, inte skönt att vara sjuk för då kan man inte sova, inte äta och inte träna.
Så himla tråkigt nu att bara vara inne. Finns inget att göra, jag har ingen smak så jag vill inte äta något. för jag känner ju ändå ingen smak, så varför ska jag äta.

Jag vill bara träna, träna och träna. Jag har missat så mycket träningar nu och jag vill inte missa fler. Men jag kan ju inte träna när jag är sjuk. Som tur är missade jag ingentingav skolan idag eftersom att alla vara lediga från min klass. Men jag missade RIÖ-träningen. Jag missade träningen med frösön ikväll, jag missar skolan imorgon, och J/H-träningen. Jag vill inte missa. Men jag har faktiskt inget val.

Nu ska jag inte skriva något mer klagande förutom att jag kollar på programmet Ullared och folk där är ganska dumma i huvet. Tycker jag iaf. Det är min åsikt. Det är en familj där som åker dit varje år och campar på campingen där i två veckor. Sen ahndlar dom allting dom behöver på hela året, julklappar, hygienartiklar, jaa allt dom behöver. Allt det för över 50 000kr. Alltså vem gör det? Det är sjukt. Säkert jättesmart, men hallå vem vet vad den behöver i ett helt år. Hur mycket man behöver eller vad man vill ha. Som sagt jag tycker dom är konstiga. Håller ni inte med?


Lovet.

Idag är det söndag och imorgon är det skola. Lovet har varit bra, förutom nu på slutet då jag varit sjuk.

Lovet började i Sandviken hos Hrönn hade jätteroligt där. Åkte till Stockholm en dag också som jag skrev i det tidigare inlägget. Men som sagt, jag hade jätteroligt i Sandviken och det var skönt att träffa Hrönn igen.

Sen kom vi hem till Östersund på onsdag, gick på filmfestivalen på kvällen och på torsdagen var jag sjuk.
Feber, ont i huvet och sen ont i halsen, så medans alla har varit ute och haft roligt har jag legat inne på soffan och kollat på alla filmer som finns typ.

Är inte riktigt frisk än men hoppas på att kunna gå på skolan imorgon.

Hoppas ni andra mår bra!

Hej då.

RSS 2.0