Rukbrik

Förra veckan så hade jag praktik. Det var en helt okej vecka. Fast väldigt jobbig ändå, både psykiskt och fysiskt. Men det fanns en person på min praktikplats som gjorde dagarna lite bättre, än fast hon nog inte visste om det. Hon var så himla snäll, och den dagen det var som värst allting, då var hon extra bra. Jag gjorde så mycket fel den dagen i butiken, men då sa hon att det inte gjorde något, och det var precis den dagen jag var tvungen att höra det. Det var som att hon visste, än fast jag vet att hon inte gjorde det.

Men det börjar att bli bättre nu iaf.

.

Ingenting är rättvist här i världen, jag kan inte riktigt förstå det än.

Älskar dig

Helt vanlig måndag





Söt tjej


<3

När du är hemma och jag vet att jag kan hälsa på dig nästan när jag vill. Då, då mår jag så himla mycket bättre än alla andra dagar. Jag hoppas verkligen att det går som jag vill att det ska gå på torsdag, som alla andra också vill att det ska gå.



Älskar dig

Skooteer

Idag har varit en fin dag med Clara och Ida. Vi packade skotrarna med lite ved och mycket fika och begav hos ut på sjön. Färden fortsatte uppåt mot Svartsjöarna, och det gjorde Clara en fin brasa. Mysigt hade vi det.

Så jag är nöjd med dagen.

En fin kväll

Det finns inget bättre än att få vara med dig, det känns på något sätt som en trygghet. Det känns väldigt bra iaf.
Ibland kan det vara väldigt skönt att bara sitta och kolla på Så ska det låta, och gissa vilka låter det kan vara, och sjunga med till de man kan. Det gillar jag.

HP hälsokost

Just nu händer det ingenting. Förutom att jag har praktik på HP hälsokost. Ganska tråkigt, men det duger.
Men det finns en evig väntan, en väntan på något som inte kommer att dyka upp..
Men jag, jag kommer fortsätta att vänta, det är något jag är bra på.


Min vän Nike och jag

Torsdag

Idag var det en ta-det-lugnt dag. En tid under dagen satt jag ute i solen med en god bok och Ben & Jerry's, så då mådde jag bra.
Imorgon blir det en fullspäckad dag! Men sånt gillar jag, och det är bara bra saker jag ska göra så det är ännu bättre!

.

Varför ska de man tycker om lite extra vara så långt borta

Roligheter

Nu är jag hemma efter några dagar i stugan. Jag har sovit, ätit, kört skoter och spelat tv-spel.
Cool tjej.

Tror jag fått mina fotbollskills av min hårda morfar.

Tänk om det alltid kunde vara lov och att det var lite mer uppehåll från fotbollen. Då skulle jag mår bra hela tiden.

Call of duty

Just nu lever jag livet på landet hos min mormor och morfar. Hur skönt som helst, och då menar jag verkligen huuuuur skönt som helst.
Spelar nu Call Of Duty black ops med min kusin. Hjärtat slår lite fortare när jag blir jagade zombies.
Idag har jag haft ett roligt skoteräventyr..

Spinning

Idag var jag på spinning. Det var nog det värsta jag gjort, men sjukt bra träning tror jag. Har jag inte träningsvärk imorgon, då vet jag inte vad..

Söndag



blä

blää blä blä blä blä.
Så tycker jag ibland.

Torsdag

Snart har jag träning, jag vill egentligen inte träna. Det känns som att jag är inne i en period då jag inte tycker om fotboll så himla mycket, och så kan det faktiskt bli ibland. Men jag tackar gud för att det inte är någon riö-träning imorgon, det kommer nog att göra dagen så mycket bättre. Så hoppas jag också att min period snart är över, så jag ser framemot träningarna.

Onsdag

Idag började dagen bra, sen blev den lite sämre, sen blev den ännu lite sämre, sen ännu lite sämre.
Men så fick den en plötslig vändning och blev väldigt väldigt bra. Så det var ju hätligt!

RSS 2.0