Äntligen!

På två timmar läste jag 50 sidor på engelska, kanske inte så bra i eran värld, men väldigt bra i min värld. Sen på ungefär en timme skrev jag en bokrecension på det. Så nu slipper ja det imorgon, hur skönt är inte det då!
Sen om den blev bra eller inte, det vad jag inte. Men det märks!

Godnatt!

Shoppa.

Idag har jag varit på stan och shoppat lite faktiskt. Ett par jeansshorts till sommaren och två stycken tröjor. Det känns som att det var väldigt längesen när jag handlade några nya kläder så det var på tiden, så nu är jag sugen att åka in på stan igen!
Så vi får se om jag kanske tar en sväng imorgon, än fast det är färre affärer öppna då.
Kanske lägger upp en bild sen på det jag handlat. Så att alla min läsare får se;).

Snart ska jag iväg och träna, väldigt skönt! Känner bara att jag kanske har lite ont i halsen , men bara lite så det är nog ingen större fara. Sen har jag sådant där kryp i hakan, det är jmättesvårt att förklara hur det känns. Det är bara min syster som förstår vad jag menar, så jag vet inte om det bara är vi som har det, hehe.
Nej, men så är det nog inte. Men det är väldigt störande iaf, man får typ inte andas för det är då det känns.

Men nu ska jag kila, hare bra!

Tjarrå!

Barnvakt.

Ikväll tillbringar jag min kväll hos min systerdotter dom jag är barnvakt åt. Hon har precis somnat, sötnosen min:). Så nu ska jag kolla på tv och just nu är det Talang som är ganska kul att titta på. Sen ska jag äta massor också hade jag tänkt, är lite hungrig nu, så det är de jag får underhålla mig med. Men det är mysigt!


RSS 2.0