Rösta!:)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Torsdag

Idag hade jag två grejer jag skulle klara av på skolan. Först hade höll jag ett tal, vet nte om jag nämnde det i det förra inlägget eller inte, men mitt tal var om mat! Det gick faktiskt helt okej, var inte speciellt förberedd än fast jag kanske borde ha varit det. Dock höll jag inte för så många utan, bara typ fem stycken, så det var inte så jobbigt.
Så jag skulle typ vilja göra det igen, men att jag då förbereder mig mer!
Sen hade jag ett prov på riö:n, teori alltså. Det fick mindre bra.. Så det har gått både bra och dåligt idag, så det ska bli spännande att få tillbaka provet. Hoppas på godkänt iaf!

Nu ska jag snart iväg och träna, och imorgon är det fredag! Hur skönt är inte det då.

Jag har ju fått en kommentar på förra inlägget och som svar på det: Jag vet inte riktigt vad jag ska lägga upp för bilder så kom med förlsag?;) hhahah!

Hej då!


Det var ett tag sen, faktiskt.

Hej!

Nu var det ju faktiskt ganska längesen jag skrev här, och vad har då hänt?
Nästan ingenting. Faktiskt. Eller det har ju varit sportlov, och på sportlovet träffade jag Pelle som kom hit och hälsade på.
Sen har jag varit med mina kompisar, tog även skoterkörkort och fick alla rätt på frågorna, hur coolt var inte det liksom? Haha, dock var frågorna inte alls svåra.
Sen har jag gått lite i skolan, jobbat lite på Tages, och gått lite på mer på skolan, tränat lite fotboll, suttit väldigt mycket vid facebook, bror min har kommit hem från Stockholm några gånger. Så det har alltså rullat på som vanligt. Inget speciellt har hänt.

Just nu sitter jag också lite vid facebook, fast ingenting händer där. Jag borde gå och duscha, plus att jag borde plugga till ett prov imorgon, plus att jag borde gå och sova. Men gör jag något av det viktiga? (och där är inte facebook inräknat) Nej det gör jag faktiskt inte. Men jag ska hinna med allt. Det är jag grym på!

Just som jag satt och tänkte på skolan imorgon, så har jag bild på morgonen och vi gör påhittade blommor. Ganska kul faktiskt. Så jag måste komma ihåg att ta med mig massa gem! Den kommer bli skitsnygg! Så när den är klar så ska jag faktiskt lägga upp den här så ska ni få se hur fin den är, eller kommer att bli. Grym!

Men nu ska jag nog pallra mig iväg så jag blir ren och fräsch, så jag kan lägga mig i en nybäddad säng. För det är typ det bästa som finns! Typ.

Hej dååååå!

RSS 2.0