Handboll Hej då

Nu är handbollen nog borta föralltid.
Det känns både skön och jobbigt, men mest skönt.
Det är som att en tyngd släppt från mitt hjärta. För jag visste inte om jag skulle fortsätta eller inte, jag visste inte hur mycket jag skulle vara med och träna, jag visste inte vilka matcher jag kunde vara med på, jag visste inte om jag kunde åka på cup, och jag visste inte om det nångång skulle krocka med fotbollen. Och det va de som va jobbigast. För det är jätte jobbigt om det krockar, men jag visste att jag alltid skulle välja fotbollen i första hand eftersom det är de jag vill satsa på, men det kändes ändå jätte jätte jobbigt.
Så igår va jag på en sista träning och kollade och sa att jag skulle sluta.
Visst jag kommer säkert att ångra mig nån gång och typ må dåligt av de, men det känns ändå som ett helt rätt val.
Det jag kommer att sakna mest är själva laget, bättre lag är faktsikt svårt att hitta, sån sammanhållning det är! ja, så lagetr kommer jag sakna väldigt mycket, men men.

Nu ska jag iväg och kolla på fotboll.

Hej då

Idol!

Så jäkla grymt alltså, Älska Idol.

LouLou som är med där, heelt underbar. Man blir så glad av att bara se henne le och stå där och sjunga med en sån underbar röst, det är helt sjukt!

Sen Johan Palm också,  16år, han sjunger så himla snyggt!Han är en cool grabb;). Han gillar jag.

Sen är såklart Anna också bra:), Underbar röst hon med, men ryser när man hör henne.

Dom tre är mina favoriter hela programet ut.

Helt otroliga alla tre:).

Nu ska jag kolla på tv igen:D.

Hej då!

Bio:)

Ikväll så har jag varit på bio med Bea,Stina och Julia, såg Patrik 1,5. Hur bra film som helst, och otroligt rolig, jaa den hade allt helt enkelt:). Jag rekomenderar den verkligen. Mamma Mia rekomenderar jag okcså för den delen.
Så det va en trevlig kväll ikväll.
Har kollat på fotboll idag också när bror spelade, dom vann inte, men dom förlorade inte heller så det va tur för dom.
Dom har verkligen inte spelat bra nu på slutet, och förra året då höll dom nästan på att vinna serien. Så det går lite upp och ner, men det ska det väl göra också, eller?


Jag har tänkt på en sak, att folk som möter mig för första gången måste tycka att jag är världens tråkigaste människa.
För jag är otroligt blyg och säger typ ingenting när jag träffar nya människor, men sen när jag lär känna dom lite bättre kan jag ju det.
För det är annorlundda med folk som jag känner, och dom känner mig, då kan jag verkligen vara mig själv. Bjuda på mig och själv, osv. Men det har jag svårt att göra med nytt folk, men jag ska försöka bli bättre på det:).
Man ska ha mål här i lovet.

Imorron så ska jag spela fotboll med division tre, vi ska möta Ope och jag hoppas att vi vinner och jag ska försöka att spela jätte bra. Det försöker man väl alltid med iofs men nu ska jag spela ännu bättre. Jag ser verkligen framemot matchen, så det ska bli roligt.
Så jag ska snart också gå och lägga mig.
Jag ahr tänkt på en till sak också, och det är att jag ahr världens underbaraste familj, som jag älskar av hela mitt hjärta. Alldeles för bra är dom<3


Gonatt

Dagarna går

Nu sitter jag här vi datan, och har inte skrivit på ett tag nu, märkte att igår va det fyra personer som hade läst:O Det är nytt rekord, hahah! Det går framåt. Dagarna går och veckorna tar slut, et änns faktiskt väldigt skönt att tiden går rätt så fort ändå, nu är det inte så jätte länge förrän första lovet kommer, iochförsig så är det några veckor men inte så jätte många, så man har nånting att se frameomt:).

Idag har det varit en skoldag som vanligt, men när vi kom till skolan fick vi reda på att våran bild lärare som vi skulle ha va sjuk så då fick vi hål timme till kvart i tio och vi började åtta, och inte orkar man åka hem emellan när man har ganska långt, ne, så vi va på skolan hela tiden. Det va drygt men det va helt okej också, tur att man har en bra klass!
Sen gick dagen ganska fort, efter dagens slut på skolan så åkte jag hem och gjorde ingenting, och sen åkte jag, mamma och min syster på ny öppnade Jula som inte va roligt alls, plus att det va mycket folk fastän det bara va smygöppningen..
Man fick och smörgårdstårta men den smakade inte gott, jag och min syster som båda jobbar på Tages tyckte såklart att Tages smörgårdstårtan va mycket godare:).
Den vi åt på Jula va både torr och äcklig, vi va väldigt nyfikna på vem som hade gjort den.
Men sen efter att stått i kö eftersom mamma va tvungen att köpa nån glödlampa så for vi hem.

Sen ikväll har det ju också varit fotboll, Sverige - Ungern och tur för Sverige att dom vann, Och rätt av lagerbäck att byta ut Zlatan för han gjorde ingenting bra idag.
han står bara där och väntar på boll och blir sur när han inte får nån, Det är Zlatan det! Visst han kan vara jätte bra också, eftersom han är bland världens bästa fotbollsspelare, men jag gillar han ändå inte.

Imorron har jag sovmorron och tur att jag hr en bra klasskamrat som Nicco som påminner mig om det. Annars hade jag nog varit där klockan åtta imorron istället för kvart i tio, och det hade ju inte varit så jätte roligt:P.

Måste bara säga att jag tänker på dig Bea<3 Saknar dig gör jag också<3

Men nu så ska jag snart kasta mig i säng och sova. Men först måste man borsta tänderna annars får man hååål.

Men hade bra allesammans.

Hej då och gonatt!

Höst

Har gått en hel riktigt vecka nu, det känns okej men jag gillar inte läxor.
Det finns verkligen inget värre, jag är inte den som kan ta hem och plugga. Och sen om jag skulle ta hem och jobba matte då skulle jag ändå inte få nån hjälp. Mamma är inge bra, min bror kan itne heller, pappa kan men han jobbar ju borta på veckorna så isf är det bara på helgerna han kan men då vill jag ju inte jobba.
Jag har tänkt på att jag måste vara den mest osociala typen som finns. Det är bara så har ingen förklaring...

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag orkar inte göra nånting för jag är hela tiden trött, så där finns det ju en förklaringen till osocialheten. Men nånting kanske jag hittar på ifall jag har tur..

Imorron så ska jag friidrotta, det ska bli roligt men just nu är jag jätte nervös över hur allting kommer att gå, jag ska ju kasta slägga och jag kommer typ 20 meter så har jag har hört att nån kommer 40 meter, hur faan ska det gå?:P..
Aja som sagt jag är ju bara där för att det är kul ingenting annat, fast egentligen ser jag inte så mycket frameomt det just nu. Jag har aldrig tänkt förut att hösten är en deppig tid, men nu gör jag det. det känns väldigt deppigt, allting känns så jobbigt, jag försöker att vara positiv men ibland är det svårt... eller så är det bara mitt liv som är väldigt dåligt just nu.
Men jag ska iaf inte ta livet av mig:). Så det är ju nåt positivt, eller?:P

Nee nu ska jag inte skriva nånting mer, ha ett bra liv.

Hej då

RSS 2.0