Skola

Appen för blogg.se funkar fortfarande inte.. Så just nu är jag inne på internet. Nu är det en vecka kvar och sen är det lov. Men det känns som att jag just nu inte vill ha lov. Det är så mycket jag inte gjort som jag borde göra.. Jättestörande, men jag har bars mig själv att skylla efter som jag hela tiden skjuter upp det. Men jag ska försöka få alls grejerna gjorda innan lovet. Det ska jag nog klara av. Men nu ska jag sova. Hade det bra, godnstt

.

Jag har aldrig förstått allvaret, inte förrän nu. Jag har förstått att det varit hemskt men inte såhär fruktansvärt.
Jag har alltid tänkt att det ordnar sig, eller hur, det ordnar sig ju alltid. Men jag är så himla rädd att det kanske inte ordnar sig den här gången. Tänk om det inte ordnar sig..


Det är okej att känna

Skolan

Har försökt att blogga från mobilen men det går inte så bra Sitter just nu på skolan och ska plugga lite, men som vanligt går det inte så bra. Just nu tycker jag bara att det är väldigt skönt att stänga in mig själv med hörlurarna, hoppas folk kan förstå att det är så jag vill göra ibland.

Vissa saker är så konstiga nu, jag vet inte riktigt hur jag mår, jag mår inte dåligt men jag mår inte heller riktigt bra. Jag vet inte riktigt hur jag ska agera vid vissa tillfällen, det blir som fel hur jag än gör, ska jag tänka på mig sjlälv eller på andra..
Med det finns vissa som göra min dagar så mycket bättre, men det är såna som inte vet om det. De bara gör som dom alltid gör utan att tänka på vad dom egentligen gör för mig. Det är så skönt.. jag gillar dom människorna.

Vissa dagar

Vissa dagar då mår jag bra, vissa dagar så mår jag mindre bra. Och så är det ju faktiskt för alla. Vissa dagar så har jag väldigt mycket att göra, och så kan det vara en hel vecka och då kanske jag inte riktigt hör av mig. Så nu vet ni varför jaf inte alltid hör av mig

RSS 2.0