9V.<3

Läste precis ett inlägg som Nicolina skrev på bdb om våran gamla klass. Det hon skrev stämde så himla bra och det händer att man tänker tillbaka på klassen och det är lite jobbigt.
Man var verkligen trygg och vi hade en bra sammanhållning och såg framemot dagarna.
Så jag kommer alltid att sakna klassen, alltid.


Självklart har jag hamnat i en bra klass nu också, och jag ser framemot dagarna så jag har haft tur. Än fast vi bara är tjejer så trvis jag så himla bra och vi har så roligt! Så det blir nog tre otroligt roliga år.


Men nu ska jag sova, för en ny dag imorgon.

Godnatt!

Läxor.

Aldrig har jag läst ut en bok så här fort. Okej, jag kanske inte läst ut hela boken idag, men mestadels av den.
Jag var på sida 43 och läste ut den, den var på 315 sidor. På bara några timmar, jag blev inte ens trött. Lite coolt va? Eller det kanske inte var så coolt ändå..
Men jag har också tagit ut 6 citat och det var inge kul, och imorgon ska jag skriva recension, men det tar ju inge lång tid.
Hädanefter ska jag göra läxorna i god tid, annars blir det såhär.

Men nu ska jag sova en god natts sömn på 6 timmar.

Godnatt.

VINST!

Vann mot Ope med 2-0, så jäkla sköönt!

Godnatt!

Gossip girl.

Sitter här och kollar på Gossip girl men borde egentligen göra min bilduppgift som är tills imorgon. Ska rita av mitt rum, jag hatar att rita. Faktiskt hatar, men det är för att jag inte är bra på det, då är det inge roligt. Men jag skulle vilja vara bra.

Ska ju spela fotboll senare mot Ope. Så det måste göras nu eller efter matchen och då är klockan tio, då orkar jag typ aldrig..
Så jag får se hur jag gör. Gossip girl är också väldigt bra, så det vill man ju inte missa!

Så nu ska jag se det sen får vi se om jag ritar lite grann.

Hej då!

Skolan:)

Kul dag på skolan idag då vi endast hade manikyr. Fick fina naglar, men jag var inte så bra själv på att lacka. Haha men det är väl en träningssak.

Imorgon har vi friluftsdag, ska gå till Lillsjön. Hoppas det blir roligt, men man säger väl, det blir vad man gör det till!
Har iaf gjort en jättegod kycklingsallad med currydressing. Duktigt va?

Har blivit ännu bättre på att övningsköra nu också. Körde till Brunflo igår och till Ica maxi idag osv. Sjukt roligt tycker jag att det är. Känner bara att mamma är lite nervös ibland, hon skulle behöva en egen broms när hon sitter bredvid. Men hon har egentligen ingenting att oroa sig för. Eftersom jag är så bra.

Men nu ska jag gå och sova så jag orkar med dagen imorgon.

Godnatt!

Idol.

Det känns som att det är så himla många bra som är med på Idol i år.
Erik Grönwall är en av dom som var grym!
Sen finns det såklart några fler som jag också gillar:). Haha, så det blir till att nörda Idol väldigt mycket nu i år.
Tur att Internet finns ifall man missar ett avsnitt eller två.
Man har ju som sagt träningar och matcher.

Jag älskar verkligen Idol, det är så himla bra. Blir typ kär i alla som är grym på sjunga. Jag skulle också vilja vara grym på att sjunga, tänk vad coolt.

Snart blir det sängen!:)

Godnatt!

Jönssonligan!

Helgen har varit bra och jag fick tillslut kolla på Jönssonligan!
Så igår så var jag med Nikolaj, Hrönn, Mirre och Ludvig och vi kollade på Jönssonligan och åt chips. Det gillas mycket, vi såg inte alla men iaf två. Det är bra filmer, men jag var väldigt trött så jag såg inte så mycket av den andra.

Efter att dom gått så tänkte jag att jag skulle kika på Idol sen i fredags, för det missade jag ju faktiskt. Men jag tror jag hann se 5minuter och sen sov jag, och när jag somnade tror jag att jag hade datan i knät och sen när jag vaknade så var den bredvid mig men jag vet inte hur det gick till. Måste ha lagt den där i sömnen, den kunde lika gärna ha hamnat på golvet med en duns.

Idag så är det söndag och jag funderar starkt på att jag ska städa mitt rum. Det har jag funderat på i många veckor. Men idag ska jag ta tag i det. Det är bara väldigt jobbigt att komma igång. Men när man väl kommer igång så får det väldigt lätt. Sen ska jag iväg och spela fotboll i Brunflo med 94:orna. Det ska bli roligt:).

Imorgon är det måndag igen och då är det skola. Så vi fortsätter att hålla på med manikyr. Det är väldigt roligt, så det är roligt att lära sig det. På tisdagar håller vi på med massage och vi lär oss ju inte bara utan vi får ju också. Så himla skönt verkligen.

Men nu ska jag fortsätta och kolla lite på tv, sen ta tag i städningen. Sen är det repris på tv:n av Idol så jag kollar då istället.

Hade bra!
Hej då.:)

Godnatt!

Fredag imorgon, och Hrönn har kommit hit!
Väldigt glad är jag nu, ska vara med henne hela helgen!:) Vilket jag gillar väldigt mycket.
Så det kommer att bli en bra helg, har saknat henne väldigt mycket.
Nu ska jag snart gå och sova för en dag imorgon, inte så lång dag imorgon.

Godnatt!

Jag vill!

Jag vill se Jönssonligan!

Jag trivs!

Jag gillar min klass! Den är rolig och jag trivs.

Ingenting..

Helgen har inte varit så speciell. Har varit ganska trött så har inte orkat göra så mycket.

Skola imorgon igen. Måndag och tisdag är roliga, men sen blir det bara tråkigt. Matte är inte roligt, svenska är inte roligt, engelska är inte roligt och bild är defentivt inte roligt.
Så vad har jag att se frameomt? Ingenting.

...

Jag tycker att ni är väldigt dåliga på att kommentera, det är faktiskt kul på någo kommentar ibland. Inte för att det är så många som läser.
Men ändå! Men ni måste inte.

Godnatt.

Italiien!

Min data är vääääldigt dryg just nu, och jag gillar inte dryga datorer.

Men iaf, har nyss varit ute och kört lite. Det var roligt och det gick bra! Det är mycket roligare nu när jag får och kan köra på vägarna. Förut var jag inte så bra så då kunde jag ju inte köra på vägarna.

Men nu ni, ska ni få några bilder från Italien. Men bara några!
Spanska trappan!


Någn häftig fontän. Typ Fontana de Trevi. Tyyp något sånt. Häftig va den iaf, hela är inte med, utan det finns lite till att kika på till höger. Men det ser inte ni. Så synd för er.
Det tar väldigt lång tid för bilderna att ladda upp, bara så ni vet det. Så jag får se hur många jag orkar med.


Någon cool byggnad!


Sådär såg det ut inne, hålet ni ser är taket! Ni får ingen bättre bild på väggarna, för det har jag inte tid med.


Ja, vad säger man, fint väder kanske.


Så var vi ju såklart på fotboll, på Olympico. Såg Elfsborg- Lazio. Det var ju inte smockat.
Men coolt var det.


Colosseum på kvällen var fint!


Mina två fina bröder.
Allt ovanför var ju i Rom!

Gamlastan i Terracina.


Gamlastan igen.


Sista bilden får ni på mig!
Vi hade det mycket bra men väldigt varmt! Men det är väl därför man åker utomlands? Iaf jag. Så jag är glad att det var varmt. Men man var tvungen att vara vid poolen hela tiden och ta ett dopp. Var nere vid stranden två dagar och det räckte. Men det var skönare i havet än i poolen.
Det var väldigt varmt i havet.
Dagen vi var i Rom var också väldigt varm. Ännu varmare eftersom det är så öppet och så mycket sten. Det var kanske 35 grader när vi var där.
Så man sökte skugga ganska mycket. Men det var roligt ändå!
Har också ätit världens godaste pizza. Tro mig, det är mycket svårt att hitta godare pizza!

Men nu måste jag gå och sova så jag orkar med den långa dagen imorgon.
08.15 till 15.25.
Hade bra.
Godnatt!:)

RSS 2.0