Rubrik

Det är inge kul att blogga längre. Fast jag brukar ha perioder så det kanske kommer tillbaka att jag skriver mer någon gång.
Snart är det yran, sen göteborg och sen Italien. Kan det bli bättre?:)

Puuuss på er!

Hemma igen

Hemma igen nu. Hade det jättekul i Falkenberg!
Åker snart till stugan, vet inte riktigt när jag kommer hem.
Hare bra hej.

Falkenberg!

Håller just nu på att packa, för imorgon bär det av till Falkenberg med laget. Ska bli riktigt kul.
Kommer hem igen på söndagnatt sen på måndag åker jag till stugan och är där nästan en vecka. Så jag blir inte hemma på ett tag nu. Men det ska faktiskt bli väldigt skönt. Men kommer säkert ha lite hemlängtan när jag är i stugan, men jag bli lite rastlös ibland.
Men jag ska fiska, så jag hoppas att jag får någon fin firre!
Men nu måste jag fortsätta packa så jag bli klar någon gång.

Hare bra och hör av er på telefonen!;)

Puuuuuss på er!

Fina väder koooooooooom!

Vart är det fina vädret?
Jag vill sola och bada och allt man kan göra när det är fint väder! Men det finns inget fint väder.
Fast imorgon behöver det inte vara fint för då ska jag jobba, så då får det gärna vara fult!
Jobbade i fredags också, det var faktiskt kul att jobba och det gick bra. Så nu ser jag framemot nästa gång, imorgon alltså. Får bara hoppas att det går lika bra då också.


Längesedan

Nu var det väldigt längesen. Men vill man sitta inne vid datan när det är finväder? Nej, eller jag gör det ibland ändå. Men har inte orkat bloggat.
Det har inte hänt så mycket heller. Bara att jag har spelat Storsjöcupen med 94:orna och vi vann!! Bra eller vad?:) Grymma var vi iaf.
Sjukt kul att spela eftersom det är sånt grymt lag att spela med. Hoppas verkligen att det går bra för er på Gothia.
Jag har itne så mycket att göra idag, tycker det är så drygt att göra sig iordning:P men jag ska iaf vara med Nike ikväll.
Var förresten i Sundsvall igår med Nike. Shoppade litegranna. Det var väldigt trevligt.
Men nu sa jag göra något annat. Kanske fortsätta spela lite på Facebook;) haha!

Hade bra! puSs

RSS 2.0