Att något så litet kan göra en så stor förändring

Att ett helt vanligt sms kan göra en så glad.

Att en helt vanlig lördag kan börja så dåligt men sluta så bra.



Kyrkan

Nu ikväll har jag varit lite kyrklig av mig och det var mycket trevligt. Jag har alltid trivts i kyrkan fastän jag inte är den som kanske tror på gud och så. Men jag har som ändå alltid varit där enda sen jag var liten. Jag gick på kyrkis, jag har konfrimerat mig, har nästan alltid gått i kyrkan på julafton, sjungit i kör osv. Så jag tycker att det är lika mysigt varje gång. Nu händer det väl inte så ofta att jag går kyrkan, men jag tycker ändå om det.
Vi bad även ikväll, om det är så man säger, men det är inget jag gör så ofta. Men det var spännande, frågan är om det funkar, om det nu finns någon som lyssnar.

Men nu kallar sängen för lite jobb imorgon!




Jag bad för dig ikväll


<3



Älskar dig<3

Back in business

Det ska bli spännande och se om någon kommer att läsa nu. Jag tänkte starta en ny, men det blev något konstigt med mailen och allt.

Jag känner bara att jag vill skriva av mig lite granna, men det är nog bara jag som kommer läsa, men det gör inte mig något! Jag kommer inte att skriva ofta, kanske aldrig. Vissa grejer är lite jobbiga just nu men det löser sig tillslut.
Är så sjukt less på skolan och bara längtar till lovet så himla mycket. Har iaf en praktikplats nu, så det är inte jobbigt längre iaf.

Har inte träffat Emelinda på väldigt länge, det är jobbigt. Hon om någon gör mig glad.




RSS 2.0