Finvädret fortsätter!

Deet är varmare och finare väder idag! Klev upp lika tidigt idag också. Det är så himla skönt med fint väder, då kan man verkligen passa på att bli brun! Så sköönt!
Ska kanske bada idag igen. Får se hur det blir med det;). Ska vara med Nike senare:). Så nu ska jag ut i solen igen och bli lite brun.
Men jag vågar iten sola ryggen, för jag tror jag kommer bränna mig, och det är väldigt svårt att smörja in den själv och jag är ju ensam hemma. Så ingen kan ju smörja in den på mig! Men jag får klara mig tills jag träffar Nike;).
Så jag får fortsäta att sola magen, men då blir ju den brun iaf. Haha!
Har match ikväll också mot Ope, det blir en tuff match i det här varma sommarvädret. Men jag hoppas att vi vinner!:)

Ha en bra dag i det fina vädret!

Hej dåååååå!

Soldagarna har börjat!

Idag har varit en väldigt bra dag! Först så klev jag upp klockan nio för att inte sova bort hela dagen , som vissa gör. Men jag vill inte vara som dom där vissa.
Så då gick jag uty och solade och redan då var det väldigt varmt!
Eller jag gick inte ut förrän vid tio, hade lite grejer jag var tvungen att göra.
Men vid tio så började jag sola.
Senare kom Hrönn och gjorde mig sällskap, väldigt trevligt.
Lite senare drog jag till Bea också, gjorde vi tårta till hennes mamma som fyller år idag. Grattis till henne! Sen gick vi ut med Julia och Adele och solade nere vid hamnen.
Tog då också mitt första dopp i vattnet. Det var kallt men också skönt, så nu har man det gjort!
Så det kändes inte så kallt när man var ii, eller jag var inte i så länge, men jag frös inte när jag kom upp eftersom det var så varmt i solen! Haha!
Imorgon ska det ju också bli fint, så då blir det till att bada igen! Jag gillar att bara i Storsjön!
Sen har jag haft träning idag också, det var väldigt varmt, men också en väldigt rolig träning! Tihi!

Sen har inte det hänt så mycket mer idag. Så nu har jag inget mer att skriva!
Hade bra.
Hej dåååååå!:)

Onsdag, fint väder!

Mycket fint väder idag! Ställde tillochmed klockan på nio idag för att det skulle vara fin väder och det ångrar jag inte. Ligger och solar, inte just nu. Måste ju ta en liten paus för att kolla datorn. Men nu ska jag ut igen, och pressa lite till. Får se vad som händer under dagen också.
Men gå ut i det fina vädret!

Puss och kram hela dan!

Hrööööööööööönn

Just nu sitter jag här med Hrönn. Ska snart iväg och träna och sen ska jag iväg på Öfk-matchen!:)
Sen blir det Nike också!
Men nu ska jag gåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!
heeeeeeeeeeeeeeej dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!

Godnatt

Det blev inge Nike ikväll.. Men imorgon blir det!:)
Så ikväll var jag med Hrönn, Nils, LillFredde, Ludvig, Pelle och Anton!:) Det var trevligt. Som vanligt:).

Men nu ska jag snart sova!

Så godnatt!

Våfflor

Idag så åkte jag, mamma och pappa till några vi känner. Dom har stuga vid Fåker och det var så himla fint där. Den ligger vid vattnet och den var så mysig. Så satt vi ute och åt våfflor. Jättemysigt!:)

Nu sitter jag och kollar repriset av Desperate housewives. Mycket spännande.
Vädret har vänt också, så det börjar bli finare! Så imorgon är det nog jättefint!

Snart ska jag träna också. Sen ikväll kanske jag ska vara med Nike!

Hej då!

Städning

Nu har min mamma nyss varit jätte snäll och städat mitt rum. Så nu luktar det gott här, fast jag dammtorkade iaf. Hon dammsög och torkade golvet. Så nu kan man andas igen!:)
Annars har jag bara legat i sängen hela dagen. Det har faktiskt varit väldigt skönt. Det är ju fortfarnade skitväder ändå så då spelar det ingen roll.
Men snart ska jag ta mig upp och gå och duscha.

Hej då!

Jobbilijobb

Vad med Bea och Stina ikväll. Dom är väldigt bra dom!:).
Imorgon ska jag upp klockan åtta och jobba. Det är bra att tjäna pengar. Hoppas jag bara inte är trött på kvällen. Fast jag kan sova lite efter att jag jobbat;).
Men nu ska jag gå och lägga mig!
Godnatt!

Lillasyster.

Min bror Anton for till Gotland idag. Sak vara borta tills på söndag, och det är faktiskt inte skönt. Men så säger man ju alltid, gud vad skönt att du ska vara borta.
Men när jag säger det då menar jag det egentligen inte. För jag gillar ju att ha mina syskon hemma:).
Haha, fast han menar det säkert när jag åker bort. För det är väl oftast små syskonen som är jobbiga, eftersom jag inte har några små syskon så vet ju inte jag.
Jag är ju yngst, och jag gillar ju att ha mina syskon inärheten.
Men jag gillar att vara yngst. Det finns många fördelar med att vara yngst tycker jag. T.ex. dom tar körkort före mig så då kan dom skjutsa mig, oftast. Fast mest Anton, så det är snällt av honom:). Sen är det mycket mer:).
Fast jag har alltid velat ha ett småsyskon.
En gång när jag var liten började jag grina för att jag ville ha ett småsyskonen. Men så blev det ju inte..:P Men jag klarar mig ändå. Jag har ju min tremänning som är så söt så! Så det räcker nog egentligen.

Idag har jag jobbat på Tages några timmar. Det gick ganska bra, jag tycker det är lite jobbigt att jobba i kondis. Skulle faktiskt hellre jobba i disken.
Men jag får betalt iaf, så det är ju bra. Ska jobba lite i sommar också, men inte så jätte mycket. Ska ju spela fotboll också. Sen ska jag till Göteborg något också:).

Men nu ska jag kanske spela lite The Sims 2 om jag orkar;). Haha,

Hade bra!

Puusshej

Målar mina naglar rosa!

Just nu sitter jag och målar mina naglar. Dom blir fina ska ni vet.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag borde städa mitt rum, för det är de äckligaste rummet som finns just nu. Men när det är städat då är det de fräschaste rummet som finns.

Det är fortfarande väldigt fult väder ute så det finns inte så mycket man kan göra. Jag vill bada och sola. Men det går ju inte i det här vädret. Fast jag tror det är lite finare idag, bara det att de blåser så det är ju inge bra.

Har inte så mycket att skriva om som ni kanske märker. Men nu ska jag jag måla klart mina naglar.

Hej då

Sällskapsresan

Nu sitter jag här själv och kollar på Sällskapsresan. Finns faktiskt ingen bättre film, kan kolla på dom om och om igen än fast man vet varje liten scen:) haha. Men det är roligt.

Satt precis och tänkte på att jag kommer faktiskt att sakna klassen, väldigt mycket faktiskt. Det kändes lite jobbigt, iochförsig så har det ju bara gått två dagar. Så det kommer ju bli jobbigare sen. Men så är det. Och vissa kommer jag ju iaf att träffa. Sen blir det väl också någon återträff typ 10 framåt;). höhö:)

Men nu ska jag kolla lite mer på filmen.

Hepåre!

Sommarlov

Sommarlovet har bärjat med skitväder så det kan bara bli bättre.
Nu ska jag vara med Ludvig och Hrönn:).
Hej dÅ!

...

Aldrig mer sådär mycket, pinsamt och hemskt!
Tack allihopa.

Hej då Östberg

Imorgon går jag ut nian!:D cool eller vad?:) höhö

Student!

Skriver inte alls mycket nu, men det kanske ändras, vem vet.
Min bror och Stina har iaf tagit studenten och man blir så himla glad när man ser dom. Helt otroligt!
När jag såg Anton på flaket och hur glad han var. Då kändes det som att hela jag sken upp. Så roligt för han! Hihi:).
På fredag så går jag ut nian och sen har jag bara tre år kvar tills jag tar studenten. Men vad ska man göra sen då. Det är liksom då livet börjar på riktigt känns det som..
Men som sagt det är tre hela år dit, så det är ett tag.

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen!

Godnatt!

RSS 2.0