Hem imorgon.

Imorgon åker vi hem till Östersund. Det har varit väldigt roligt att vara här, och igår så var vi till Stockholm och träffade Pelle, Emma, Nils, Nikolaj och Ludvig.
Det var väldigt roligt att träffa dom alla. Idag får vi se vad som händer, ska iaf bowla med några från Hrönnsd klass och såklart Hrönn. Så det blir säkert kul.

Aja nu ska jag gå.
Hej då!

Sandviken.

Sitter just nu och kollar på Idol. Ska kolla vem som åker ut sen ska jag sova.

Imorgon klockan 08.05 går tåget till Gävle och sen vidare till Sandviken där Hrönn är. Ska bli väldigt roligt att göra något. Roligt ska vi ha.:).

Hoppas alla andra får ett bra lov!

Godnatt.

lördag!

På lördag åker jag till Hrönn och jag längtar såååå mycket!:)
Det kommer bli jätteroligt, och sen någon gång under lovet kommer jag att träffa Pelle också!
Jag ser frameomt detta lov.

Skola imorgon och prov...

Sova nu.

Godnatt.

Emelinda:)

Imorgon så är hon en vecka Emelinda!:) Blir så glad varje gång jag ser henne.

Idag har jag införhandlat en ny jacka och ett par nya skor!

Sen ikväll blir det bingo med Bea, kanske Julia och Stina också? Aja hoppas på vinst idag iaf, men som vanligt blir det väl ingen.. Ska också titta på Ensam mamma söker.

Men nu ska jag snart äta. He då!

<3

Har nu varit och hälsat på lilla sötisen:).

Underbar!<3

Springa ute!

Var nyss ute och sprang med Fredrik och Nicklas nyss och vet ni hur skönt det var! Att få rensa allting inom mig och bara springa. Grymt skönt.

Så nu ska jag gå och duscha och sen dricka en kopp te!

Måste lägga mig tidigt ikväll för imorgon blir det fys-tester och konditionstest. Så då måste man vara pigg!

Hej då!

<3

Äntligen!:)

Idag blev jag moster till världens finaste flicka! Ni anar inte hur glad jag är!:)

Äntligen!:)

Idag blev jag moster till världens finaste flicka! Ni anar inte hur glad jag är!:)

Blåa muffins?

Har precis bakat blåa blåbärsmuffins till imorgon. Dom var jättefina i tidningen, men mina blev helt blå! Dom skulle alltså inte bli blå. Men det är väl ändå ganska självklart att dom blir blå av blåbär, eller?
Haha det var lite roligt. Men dom smakade iaf bra.
Hoppas att dom i min klass vågar äta dom bara, höhö.

Men nu ska jag fortsätta att göramin läxa tilla imorgon. Det suuger ska ni veta.

Hej då!

Vinst!

Vinst igen! Jätteskönt verkligen. Vann med 2-1. Så nästa helg på lördag så möter vi ett annat lag som kommer från Luleå tror jag. Norrlandsmästerskapet, det är nu bara åtta lag kvar, så man skulle kunna säga att vi är bland dom åtta bästa i Sverige, f16.
Det är väldigt roligt. Så vi får se hur det går då!


Sm

Andra och sista Sm-kval matchen imorgon. Vinner vi den så går vi vidare igen.
Så nu är det bara att tagga och se till att vinna. Skulle vara hur kul som helst!

Hej då!

Sm

Första sm-kvalmatchen avklarad och vi vann med 2-1!
På söndag möter vi Hudik, hoppas såklart på vinst där också.
Men nu tror jag faktiskt att jag ska sova.

Godnatt.!

Sm

Första sm-kvalmatchen avklarad och vi vann med 2-1!
På söndag möter vi Hudik, hoppas såklart på vinst där också.
Men nu tror jag faktiskt att jag ska sova.

Godnatt.!

hihi

Ritad av Nikolaj! När han ritade den tänkte han: ''så här glad var jag när Amanda fick tillbaka sin tv.''
Mycket fin bild måste jag säga, jag är rörd.


Den försvunna tv:n.:O

Idag när jag kom hem så jag att min tv inte var på mitt rum! Blev helt förskräckt och visste inte vad jag skulle ta mig till.
Vem kan ha tagit den, för någon måste ju har gjort det. Den kan ju inte gå bort av sig själv.
Jag gick ut och började leta efter den, fanns inga spår av den. Såg nu också att fönstret på mitt rum var öppet! Det är ett väldigt litet fönster,det är bara tv:n som får plats där så den måste ha gått själv.
Jag gick ut igen.
Och gissa vem jag såg, joo helt rätt. Det var Nikolaj som kom gåendes med min tv. Han hade hittat den i ett dike långt långt borta. Men vilken hjälte han va som bar den enda hem till mig.

Tack Nikolaj!

RSS 2.0